Anadolu Yakası Korsan Taksi

Dünyanın en güzel şehirleri arasında olan iki kıtayı birbirine bağlayan İstanbul taksi hizmetleri konusunda korsan taksi ayrıcalıklarını sonuna kadar yaşıyor. Yolcularımızın güvenliğini hizmet politikamız çerçevesinde sağlıyoruz, araçlarımızın tamamı düzenli olarak kontrol edilmekte ve bakımdan geçmekte.

Şoför kadromuz profesyonel olmasının yanı sıra yolculara karşı son derece saygılı, gülen yüzlü ve samimi. Tercih edilme nedenleri içerisinde firmamızın öne çıkmasını sağlayan ve en büyük referansımız müşterilerimiz.

Anadolu Yakası'nda Her İlçedeyiz

Korsan taksi ihtiyacında bizi tercih ettiği için yaptığı seçimin ne kadar doğru olduğunu aldığı hizmet ile çok kolay anlayan yolcularımız için her zaman konfor ve güven vaat ediyoruz. Anadolu Yakası'nda hizmet verdiğimiz ilçeler;

·         Adalar korsan taksi

·         Ümraniye korsan taksi

·         Üsküdar korsan taksi

Rahatlık Ve Konfor Vaat Ediyoruz

Korsan taksi hizmetlerimizde yolcularımıza İstanbul'un her yerine uygun fiyatlar ile güvenilir yolculuk yapma imkanı sağlıyoruz. Tüm ilçelerde bulunan araçlarımız ile 7 gün 24 saat hizmetteyiz. Deneyimli ve profesyonel şoför kadromuz çok yüksek güvenlik ve kalite standartlarına sahip.

Aynı zamanda bakımı düzenli olarak gerçekleştirilen ve her biri yaş olarak standartları karşılayan araç filomuz, yolculuğun güvenli şekilde tamamlanmasını sağlıyor. Bireysel müşterilerimizin dışında işletmelere, kurum ve firmalara özel hazırladığımız uygun fiyat modellerimiz bulunuyor.

Yolcularımıza 7 gün 24 saat destek hizmeti ile birlikte VIP transfer hizmeti de sağlıyoruz. Müşterilerimizin evcil hayvanları konusunda en az onlar kadar hassas ve özenli davranıyoruz, insanları gideceği noktaya rahatlık içinde ulaştırdıktan sonra dönüş içinde aynı rahatlığı ve konforu vaat ediyoruz.

Bizi Seçmek İçin Birçok Nedeniniz Var

Geniş araba filomuz sayesinde İstanbul'un neresinde olursa olsun asla yolcularımızı bekletmiyoruz, her müşterimize bireysel bir yaklaşım sergiliyor ve herkese uygun fiyatlarımız ile dikkat çekiyoruz.

Teknik anlamda son derece güvenilir ve mükemmel bir durumda olan araçlarımızın yanı sıra profesyonel ve kibar şoförlerimiz ile yolculuğun çok keyifli bir deneyim haline dönüşmesini sağlıyoruz. Bizi seçmeniz için birçok nedeniniz var bunların içerisinde öne çıkanlar;

·         Uygun fiyat politikamız.

·         Randevu ile yolculuk imkanı.

·         İhtiyaç duyduğunuz her an araç temini.

·         En düşük bekleme süresi.

·         Ödemede kişiye uygun yöntem seçimi.

·         Ve en önemlisi konfor, rahatlık, güven ve saygıdır.

Bir Telefon Kadar Uzağız

İstanbul'da faaliyet gösteren işletmeler ve firmalar için oldukça geniş bir hizmet yelpazesi hazırladık. Klimalı ve muayenesi zamanında yapılmış araçlarımız ile işletmelerin istediği hızda hizmet sunuyoruz. İstanbul genelinde vatandaşları güvenini kazanmış korsan taksi hizmetimiz tüm ilçelerde devam ediyor.

İstanbullular günün her anında konforlu ve ucuz seyahat imkanından faydalanıyor. Her marka ve model aracımız son derece modern, insanlara istedikleri her an bir telefon kadar uzağız. İşletmeler için hazırladığımız hizmet kataloğumuz içerisinde verdiğimiz hizmetler;

·         Güler yüzlü ve samimi sürücü.

·         Hizmet kalitesi ve güvenlik garantisi.

·         Şehir içi ve şehir dışı iş gezileri.

·         İşletme yöneticileri için kişisel ulaşım.

·         Personelin işyerine 7 gün 24 saat ulaşımıdır.

Adalar Korsan Taksi

Türkiye'nin en kalabalık şehirlerinden olan İstanbul'da insanlar ulaşım sorunu yaşamamak için genellikle taksi tercih ediyor. 7 gün 24 saat Adalar bölgesindeki vatandaşlara Adalar korsan taksi hizmeti veriyoruz. İnsanlara kaliteli hizmet sunabilmek için yeni ve modelli araçlarımız ile güler yüzlü personelimiz faaliyet gösteriyor.

Sağladığımız güven sayesinde özellikle kadınların ve çocuklu annelerin tercihi olmaktan gurur duyuyoruz. Şoförlerimizin hepsi Adalar bölgesini en iyi bilen müşterisini gideceği yere alternatif yolları kullanarak hızlı şekilde ulaştıran işinde profesyoneller.

Ataşehir Korsan Taksi

Güvenli, hızlı ve ekonomik ulaşım hizmetlerini sunmayı hedef edinen hizmet politikamız çerçevesinde tüm Ataşehir bölgesinde uygun fiyat seçenekleri ile ulaşım imkanı sağlıyoruz.

Ataşehir korsan taksi hizmetlerimiz de bizi tercih eden müşterilerimiz için özel kampanyalar oluşturuyor daha ekonomik fiyatlar ile ulaşımlarını gerçekleştirmelerini olanak sunuyoruz.

Ataşehir bölgesinde taksi ihtiyacı olan vatandaşlar hizmetlerimizi iletişim kanallarını kullanarak ya da web sitemizi ziyaret ederek inceleme şansına sahip. Ulaşım ve VIP taksi taleplerini ileten vatandaşlara anında hizmet sunarak gidiş ve dönüş 2 nokta arasındaki kilometreye göre fiyat seçeneği tanıyoruz.

İhtiyaca göre C ve D sınıfı araçlarımız ile talepleri karşılıyoruz. İstanbul ulaşımında en önemli konunun güven ve kaliteli hizmet olduğunun bilincinde olan şoförlerimiz sayesinde tüm müşterilerimiz güler yüzlü, güvenilir ve konforlu bir yolculuk deneyimi yaşıyor.

Beykoz Korsan Taksi

Beykoz bölgesinde yaşayan vatandaşlar güvenli ulaşım hizmetlerini çok kısa süre içerisinde ulaşma şansına sahip. Beykoz korsan taksi hizmetimiz sayesinde İstanbul'da ulaşım sorunu yaşamasına noktayı koyuyoruz.

İletişim araçlarımızdan yararlanarak taksi talebini ileten yolcularımız beklemeden istediği yere gitmek için 7 gün 24 saat aralıksız bize ulaşma imkânına sahip. İnsanları her yere en kısa sürede ve en güvenli şekilde ulaştırıyoruz şoförlerimizin hepsi Beykoz ve İstanbul'u en iyi bilen ve alternatif yolları kullananlar şoförler.

İnsanlara güvenilir ulaşım imkanı sağlamanın yanı sıra aynı zamanda en ekonomik yolculuk deneyimi de vadediyoruz. Vatandaşlar bineceği ve ineceği yere uygulanan fiyat tarifesini bizi arayarak rahatlıkla öğrenir bu sayede taksi hizmetlerine ne kadar ödeme yapacağı konusunda endişe yaşamadan ulaşım imkanından yararlanır.

Beykoz bölgesinde özel günler ve organizasyonlar için günlük ya da saatlik şoförlü araç hizmetinden yararlanmak isteyenler istedikleri an bizimle iletişime geçebilir.

Çekmeköy Korsan Taksi

Yolculuk esnasında istediği aracı seçme özgürlüğüne sahip olan müşterilerimiz hem ekonomik hem de güvenli ulaşım hizmetlerimizden yararlanıyor. Çekmeköy korsan taksi olarak hedefimiz öncelikle güvenilir, rahat, ekonomik ve konforlu yolculuk deneyimini sağlayarak müşteri memnuniyetini hedeflediğimiz seviyeye ulaştırmak.

7 gün 24 saat hizmet veren işinde profesyonel şoförlerimiz ve her model düzenli bakımı yapılan konforlu aynı zamanda yeni araç filomuz ile Çekmeköy bölgesinde ulaşım için her türlü hizmeti sağlıyoruz.

Çekmeköy'ü en iyi bilen şoförlerimiz müşterilerimizi istediği noktaya ulaştırabilmek için alternatif çözüm yolları kullanarak hızlı ulaşım şansı sunuyor. Konforu ve rahatı yaşayan yolcularımızın aklında kesinlikle ödeyecekleri ücret ile ilgili herhangi bir kaygı yaşanmıyor.

Çünkü verdiğimiz ayrıcalık sayesinde istedikleri yere, uygulanan fiyat tarifesi üzerinden ulaşım yapma imkânını elde ediyor. Çok kısa süre içerisinde güvenilir ulaşım alternatifi olarak her zaman en çok tercih edilen taksi firması olmanın haklı gururu içerisindeyiz.

Kadıköy Korsan Taksi

Kadıköy bölgesinde daha kaliteli ve daha hızlı hizmet vermeye devam ediyoruz. Vatandaşlar web sitemiz üzerinden ya da iletişim araçlarımızı kullanarak bize ulaşıp yapacakları yolculuk hakkında net fiyat alma imkanına sahip.

Aynı zamanda mobil uygulamamızı kullanarak belirlenmiş olan fiyat tarifesi üzerinden gitmek istedikleri her yere hızlı ve güvenli şekilde ulaşıyor. Kadıköy korsan taksi ulaşım hizmet seçenekleri içerisinde özel durumdaki vatandaşlarımıza şoförlü araç hizmeti de sağlıyoruz.

Deneyimli personelimiz ve özel araçlarımız ile seyahatler çok daha konforlu şekilde yapılıyor. Sadece gitmek istedikleri yeri şoförlerimize ileten yolcularımız en iyi ve en uygun araçlardan hizmet alıyor, ekonomik ayrıca konforlu yolculuk deneyimi yaşıyor.

Kartal Korsan Taksi

İstanbul'daki her lokasyonda ve her ilçede olduğu gibi Kartal bölgesinde de vatandaşlara korsan taksi hizmeti sağlıyoruz. Hizmetlerimizden yararlanmak ve taksilerimiz ile yolculuk etmek isteyenler beklemeden dakikalar içerisinde istediği her adrese ulaşım imkanı elde ediyor.

İnsana ve insan hayatına değer veren uzman ve deneyimli sürücülerimiz ile İstanbul'un yoğun trafiğinde konforlu bir yolculuk yaşamak isteyenler için Kartal korsan taksi sadece bir telefon kadar uzak. Profesyonel sürücülerimiz ve ekibimiz insan ilişkileri ve müşteri memnuniyetine dayanan hizmet politikası ile ulaşım hizmeti veriyor.

Trafikte öfke kontrolüne hakim, yolcusuna karşı her zaman saygılı, kibar, tertipli ve çalışma disiplinine sahip şoförlerimiz ile Kartal sakinlerine benzersiz bir hizmet vaat ediyoruz.

Konforlu araçlar ile trafikte güvenli bir yolculuk için ucuz ve nezih bir yolculuk deneyimi katmak isteyenler tarafından tercih ediliyoruz. Tüm yolcularımıza hak ettiği yolculuğu hizmet kalitesi yüksek ve zamandan tasarruf etmiş bir süreç içerisinde tamamlama imkanı sağlıyoruz.

Maltepe Korsan Taksi

İnsan ilişkilerine ve müşteri memnuniyetine dayanan bir prensip ile Maltepe ve bölgesine hizmeti veriyoruz. İnsana verdiğimiz değer ile İstanbul'un yoğun trafiğinde konforlu bir yolculuk deneyimi sunuyoruz. İnsanlara hak ettiği taksi yolculuğunu yüksek hizmet kalitesi ve zamandan tasarruf ettiren hız ile sağlıyoruz.

Özellikle Maltepe korsan taksi dendiğinde akla gelen taksi firması olarak profesyonel hizmet veriyoruz. Uyguladığımız şeffaf fiyat politikası sayesinde müşterilerimiz varacağı noktaya ne kadar ücret ödemeleri gerektiğini bilerek hizmetlerimizden yararlanıyor.

Trafikte olan araç filomuzdaki araçlarımızın tamamı kaskolu garantili ve her biri yolcuların isteği doğrultusunda farklı özelliklere sahip, her biri müşterilerin istediği özellikleri taşıyan çeşitleri ile değiştirilebilir niteliklerde. Herkes istediği araçla yolculuk etme ayrıcalığını yüksek hizmet kalitesi ile yaşıyor.

Maltepe'de yaşayan ve günün her anı taksi ihtiyacı olan herkes telefon ya da mobil uygulama üzerinden veya internet sayfamızdan bize ulaşarak hizmetlerimizden faydalanmakta.

Pendik Korsan Taksi

Pendik bölgesinde yaşayanlar ulaşımlarını taksi hizmetlerimizden faydalanarak sağlıyor, 7 gün 24 saat hizmet anlayışı içerisinde güler yüzlü personelimiz ve her modelde yeni ve bakımlı araçlarımız ile konfor sunuyoruz. İletişim bilgilerinden ulaşan yolcularımıza anında taksi avantajı ile indirimli fiyat kampanyalarımızdan yararlanma imkanı veriyoruz.

Sürekli müşterilerimize farklı kampanya ve fırsat elde etme imkanı tanıyoruz. Ulaşım hizmetlerini deneyimli ve alanında uzman kadro ile gerçekleştiriyoruz. Kurumsal ve yasal olarak sürdürdüğümüz Pendik korsan taksi hizmetlerimizde güvenilirliği ön planda tutuyoruz. Bu yüzden kadınların ve okula giden çocukların ulaşım tercihleri arasında ilk sıradayız.

Güler yüzlü, deneyimli ve bölgeyi en iyi bilen personelimiz yolcumuzun gitmek istediği noktaya navigasyon sistemi ile gösterilen en kısa yollardan ulaşmasını sağlıyor. Verdiğimiz taksicilik hizmetinde her zaman konforlu ve her modelde araç filomuzun bakımlı araçlarını kullanıyoruz.

Sancaktepe Korsan Taksi

Sancaktepe bölgesinde yaşayan vatandaşların bireysel ya da grup halinde şehir içi ulaşım ihtiyaçlarını karşılıyoruz. Turist grupları için özel hizmetler sunarak gerek uzun mesafe gerekse kısa mesafede yolculuk yapma imkanı tanıyoruz.

Güvenli, hızlı ve ekonomik ulaşım hizmetlerimiz sayesinde Sancaktepe halkı gitmek istediği noktaya en kısa süre içerisinde konforlu bir şekilde ulaşıyor. İstanbul'un her bölgesine yapılan ulaşımlar da gidiş dönüş hizmetleri verilmesinin yanı sıra istenen saatte müşteriler bulunduğu yerden en iyi araçlar ile alınarak gideceği yere götürülüyor.

Sancaktepe korsan taksi hizmetlerimiz dışında ayrıca şoförlü araç hizmetini de sunuyoruz, ihtiyaç görülmesi halinde en uygun, en konforlu araçları tahsis ediyor ve yolculukları konforlu bir şekilde tamamlamayı sağlıyoruz.

Sultanbeyli Korsan Taksi

İstanbul'un yoğun trafiğinde herkese hak ettiği ucuz ve kaliteli taksi hizmetlerini sunuyoruz. Verdiğimiz Sultanbeyli korsan taksi hizmetleri ile sektörde her zaman farklılığımızı kanıtlıyoruz.

Misyon olarak müşteri memnuniyetini belirleyen hizmet kalitemizi her geçen gün arttırmanın yanı sıra Sultanbeylilere 7 gün 24 saat tecrübeli ve profesyonel şoförler ile ucuz ve konforlu ulaşım imkanı sağlıyoruz.

Güler yüzlü personelimiz sayesinde başta Sultanbeyli olmak üzere tüm İstanbul'un ilk tercihi arasında yer alıyoruz. Geniş araç filomuz sayesinde uzun süre beklemeye son vererek özel fiyat kampanyaları çerçevesinde kalite ve güvenin adı olmaya devam ediyoruz.

Şile Korsan Taksi

Ulaşım hizmetlerini her bütçeye uygun fiyat politikası ile sunmanın yanı sıra aynı zamanda müşteri memnuniyetini esas alan hizmet politikamız ile sektörün en iyilerinden biriyiz. 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet anlayışı ile Şilelilere güvenli, rahat ve konforlu seyahat imkanı sağlıyoruz.

Şile ilçesindeki her mahalleye ve her semte hizmet götürmenin yanı sıra İstanbul'un her noktasına ulaşım imkanı sunuyoruz. Şehir içi yolculuklar dışında ayrıca randevu sistemi ile şehirlerarası yolculuklar içinde hizmet sağlayarak sunduğumuz konforu İstanbul dışına taşıyoruz.

Şile korsan taksi olarak iddiamız yolculuk aşamasında müşterilerimizin bekleme süresini minimum düzeye indirmiş olmak. Özellikle rezervasyonlu ulaşımlar da bekleme gibi bir problem ya da sıkıntı yaşanmasına izin vermeden taksi çağrıldığı anda müşterilerimizi adreslerinden alıyoruz.

Tuzla Korsan Taksi

Tuzla halkının ulaşım ihtiyaçlarının tamamını karşılıyor ve taksi hizmetlerimiz ile müşterimizi zaman kaybı yaşamadan güvenli ve hızlı şekilde varış noktasına ulaştırıyoruz. Daha çabuk ve daha ekonomik olarak varış noktasına ulaşmak isteyenlere şoförlerimiz telefondan navigasyon sistemi kullanılarak ulaşım sağlıyor.

Yolcularımız asla kısa mesafe ya da uzun mesafe gibi sorunlar yaşamıyor, Tuzla korsan taksi şoförlerinin önceliği her zaman konfor ve rahatlıktır. İstanbul'un yoğun trafiğinde öfkesini kontrol edebilen, trafik kurallarına tamamen uyan güler yüzlü şoförlerimiz nazik ve saygılı hizmet anlayışı içerisinde mükemmel bir taksi deneyimi sağlıyor.

Ümraniye Korsan Taksi

Hem Ümraniye ilçesi hem de İstanbul'un Anadolu ve Avrupa Yakası'nı en iyi bilen profesyonel şoförler ile sunduğumuz taksi hizmetinde müşteri memnuniyetini esas alıyoruz. Kalite ve konfordan ödün vermeden güvenli yolculuklar için geniş araç filomuz tüm yolcularımıza hizmet veriyoruz.

Araçlar arasından seçim yapma imkanı bulunan müşterilerimiz güler yüzlü profesyonel şoförlerimiz, güvenilir yeni model araçlarımız ile konforlu ve hızlı ulaşım imkanı elde ediyor. Transfer hizmetleri ile de öne çıkan taksicilik hizmetlerimizde her zaman önceliğimiz güvenli yolculuk.

Üsküdar Korsan Taksi

Trafik kurallarına uyan ve yolcusu ile her zaman samimi ama seviyeli bir ilişki sergileyen şoförlerimizin kullandığı araçların seçimini yolcularımız kendisi yapıyor. Bireysel ulaşım hizmetinin yanı sıra aynı zamanda Üsküdar bölgesindeki organizasyonlar ve özel günler için toplu taşıma hizmeti de sağlıyoruz.

Yolcu güvenliği açısından şoförlerimizin tamamı trafik kurallarına uymanın yanı sıra aynı zamanda kısa ya da uzun mesafe gibi herhangi bir seçenek ayrımı yapmıyor. VIP taksi hizmet talebi ve ulaşım talepleri için günün her anı ve her saatinde bize ulaşmak mümkün.

Üsküdar bölgesinde merkezi noktalarda her zaman hazır bekleyen araçlarımız yolcularımızın beklemesine gerek kalmadan en kısa süre içerisinde varış noktasına ulaşıyor. Güvenli ve konforlu yolculuk deneyimi sunan Üsküdar korsan taksi şoförleri tarafından verilen hizmetlerimiz her bütçeye uygun fiyatlarla sağlanıyor.

SIK SORULAN SORULAR

Sitemizde bulunan whatsapp butonu aracılığıyla whatsapp üzerinden, dilerseniz bizleri arayarakta korsan taksi çağırabilirsiniz.

Ücretlendirmeler konusunda sizlere minimum fiyat garantisi sunmaktayız. Arayıp ya da whatsapp üzerinden fiyat teklifi aldığınızda da bunu anlayacaksınız.

Haftanın 7 günü 24 saat boyunca taksi çağırabilirsiniz. Çalışma saatlerimiz özel gün ayrımı olmaksızın 7/24'tür.

Istanbul içerisinde bütün semtlerde hizmet vermekteyiz. Kısacası istanbul sınırlarında her yerden korsan taksi çağırabilirsiniz.

Şu anda istanbul dışı hizmetimiz bulunmamaktadır. En kısa sürede aktif edilecektir.